Catalina este o adolescenta frumoasa si talentata. În urma cu doua luni, insa, a aflat ca are o malformatie pe creier. Viata ei depinde de o operatie în Germania, dar Catalina lupta si e hotarata sa invinga

“Buna ziua,ma numesc Andreea Catalina Matei,am 19 ani,sunt studenta si am o problema de sanatate.Am fost diagnosticata cu malformatie arterio venoasa cerebrala parieto occipitala dreapta profunda.Totul s-a descoperit in momentul in care am inceput sa nu mai vad cu jumatate din ochiul stang si ,in urma unei investigatii numita angio RMN ,s-a descoperit ca o dilatatie saculara din malformatie s-a rupt si s-a format un hematom care apasa pe cortexul occipital,motiv pentru care nu mai vedeam(in creier,caile se incruciseaza).
Datorita faptului ca malformatia este mare,intinsa pe doua zone ale cortexului,este profunda,se alimenteaza din amandoua sistemele de irigatie ale creierului si are si dilatatii saculare ,riscul de interventie este foarte mare(s-ar putea sa orbesc).Secventa de lucru ar fi :embolizari succesive,apoi gamma knife ,apoi interventie chirurgicala deschisa.Experienta de tip embolizare in Romania este la inceput si,consultand cativa neuroradiologi si neurochirurgi,am fost sfatuita sa incerc sa fac aceste interventii in alta tara(Franta,Ungaria,Germania,Italia) deoarece exista riscul orbirii printr-un accident vascular intins in cazul nereusitei.Din nefericire,nu am posibilitatea materiala sa fac aceasta.
Daca ar putea exista o modalitate in care m-ati putea ajuta ,v-as fi recunoscatoare.
Sunt la inceput de drum si imi doresc mult sa imi pot duce pana la capat drumul pe Pamant.
Va multumesc din suflet ca v-ati facut timp sa cititi pana la capat.”
Catalina
…
De 4 ani de zile se plange de dureri de cap pe partea dreapta care apar doar la menstruatie la inceput, cam la 6 luni, iar in ultima perioada (cam de 4 luni) in fiecare luna s-a plans textual de “vedere in ceata”.